Sunday, December 1, 2019

10 مزیت عمده ایمپلنت دندان


کاشت های دندانی که بیشتر دندانپزشکان استفاده می کنند کاشت ریشه ای هستند. که اساساً به معنای جایگزینی ریشه های دندان است که برای جایگزینی ریشه های طبیعی دندان در مناطقی از دهان که دندان ها از دست رفته استفاده می شود.
از آنجایی که کاشت های دندانی ریشه دندان را جایگزین می کنند ، ثبات لازم برای حفظ استخوان فک شما را ایجاد می کنند و دندان های بسیار قوی تری دارند که در جای خود باقی بمانند و حرکت به اطراف نکنند.
1. شما 10 سال جوان تر به نظر خواهید رسید - کاشت دندان به شما کمک می کند جوانتر به نظر برسید و احساس جوانی کنید ، زیرا از ریزش استخوان جلوگیری می کنند که به طور معمول با از بین رفتن دندان های شما رخ می دهد. با جلوگیری از ریزش استخوان که به طور معمول با از بین رفتن دندان اتفاق می افتد ، ساختارهای صورت شما طبیعی و دست نخورده باقی می مانند. اگر احتمال وجود چین و چروک پیرتر از سن شما باشد ، احتمال چروک شدن و پوسیدگی آن کمتر است.
به عبارت دیگر ، هر روز که شما همچنان به دندان مصنوعی خود ادامه می دهید ، یا دندانهای گمشده ندارید ، دچار ریزش استخوان می شوید که این امر باعث می شود شما بسیار پیرتر از آنچه باید ظاهر شوید. با استفاده از کاشت های دندانی ساختار صورت و فک صورت شما سالم ، سالم و دست نخورده باقی می ماند.
این خصوصاً در مواردی که تمام دندان ها از دست می روند بسیار مهم است ، زیرا در صورت عدم قرار دادن ایمپلنت برای حفظ سطح استخوان ، یک سوم پایینی صورت اغلب از بین می رود.
2- كیفیت كلی زندگی با دندانهای جایگزین كه بیشتر شبیه دندانهای طبیعی هستند ، بهبود می یابند. جوان تر و جذاب تر به نظر خواهید رسید که به شما امکان اطمینان بیشتری می دهد و از لبخند زدن ، خندیدن و صحبت کردن با دیگران لذت خواهید برد.
3. شما می توانید طولانی تر زندگی کنید ، زیرا بهتر است غذا بخورید و از سوء تغذیه یا مشکلات معده جلوگیری کنید! سبزیجات تازه ، ذرت ، میوه و استیک دوباره به این فهرست باز می گردند! اکنون می توانید غذاهایی را که دوست دارید بخورید. همچنین از آنجا که جویدن شما بهبود یافته است ، هضم غذا نیز بهتر خواهد شد!
4- اعتماد به نفس بیشتر در موقعیت های اجتماعی. بیشتر بیماران ما به دلیل بهبود ظاهر ، عملکرد ، راحتی و سلامتی ، عاشق کاشت های جدید خود هستند. وقتی در ملاقات عمومی قرار می گیرید ، دیگر نیازی نیست که دهان خود را با دست خود بپوشانید ، یا بخاطر ترس از دندانی که بیرون می آید یا شما را لکه دار می کند ، غذا را کنار نگذارید. همچنین ، شکل ظاهری بهبود یافته لبخند جدید شما باعث می شود افراد تعارف خود را به شما نشان دهند.
5- کاشت های جدید دندانی به شما امکان آرامش می دهد و نیازی به نگرانی در مورد حرکت دندان مصنوعی خود ، بیرون آمدن یا بیرون آمدن از احساس نخاع نیست. هیچ وقت نگران نخواهید بود که هنگام خندیدن ، عطسه ، سرفه یا هنگام غذا خوردن ، پروتزهای خود را بیرون بیاورند. ایمپلنت ها به قدری ایمن شده اند که ترس از ریزش آنها از بین می رود! همانطور که قبلاً گفتم ، اینها احساس می کنند که دندانهای طبیعی شما هستند.
6. دهان شما تا حد ممکن به وضعیت طبیعی آن ترمیم می شود. با تعویض کل دندان و همچنین ریشه دندان می توان عملکرد دندانهای طبیعی و سپس با پروتزها را با یک پایه قوی و باثبات که امکان گاز گرفتن و جویدن راحت دارد ، بیشتر تکرار کرد. همچنین ، هیچ چیزی در دهان به نظر نمی رسد یا احساس کاذب یا مصنوعی مانند پروتزهای کامل می کند!
7. میزان لذت شما از خوردن غذا را افزایش می دهد. شما قادر خواهید بود غذاها را به طور کامل طعم دهید. پوشیدن یک دندان مصنوعی فوقانی می تواند کسی را از چشیدن غذای واقعی جلوگیری کند ، زیرا سقف دهان پوشانده شده است. با داشتن دندانهای جایگزین با پشتیبانی ایمپلنت ، لازم نیست که سقف دهان را بپوشانید ، بنابراین می توانید از طعم غذاها واقعاً لذت ببرید.
8. چسب های دندانی را برای همیشه از بین ببرید! از آنجایی که دندانهای پشتیبانی شده ایمپلنت به ایمنی به ایمپلنت ها متصل می شوند ، دیگر نیازی به چسب دندان مصنوعی ایمپلنت نیست.
9- دندانهای دیگر شما به دلیل از دست رفتن دندان آسیب نمی بینند و به پل احتیاج دارند. از آنجا که جایگزینی دندان های از دست رفته با تاج های پشتیبانی شده و ایمپلنت ، دندان های طبیعی مجاور را درگیر نمی کند ، به خطر نمی افتد و آسیب نمی بیند. پل های سنتی نیاز به سنگ زنی پایین دندان های مجاور دارند تا بتوان این پل را روی آنها سیمان کرد. در صورت ترمیم دندانهای مجاور با پرهای بزرگ یا تاج ، این گزینه بدی نیست اما اگر ترمیم نشوند بهتر است آنها را از این راه ترک کنید. این ساختار دندان آماده هرگز نمی تواند جایگزین شود و سلامت طولانی مدت این دندان ها در مقایسه با ترک نکردن آماده آنها به خطر می افتد.
10- دندانهای مجاور شما به دلیل گرفتگی و ضمیمه شدن دندانهای مصنوعی تحت تأثیر قرار نمی گیرند. هنگامی که شما یک پروتز جزئی می پوشید ، گیره هایی دارید که به دندان های مجاور قلاب می زنند و به آنها فشار می آورند که باعث شل شدن آنها می شود. با استفاده از کاشت دندان می توانید پروتز جزئی را از بین ببرید یا به جای دندان از آنها با کاشت دندان پشتیبانی کنید.
مزایای کاشت دندان از مزایای استفاده از پروتز دندان ، پل های سنتی و یا زندگی با دندان های از دست رفته اهمیت دارد.

No comments:

Post a Comment