Tuesday, December 24, 2019

سن مناسب انجام ایمپلنت دندان

آیا محدودیت سنی بالقوه ای برای این روش محبوب جایگزینی دندان وجود دارد؟

با دسترسی به تغذیه خوب ، توصیه های بهداشتی و پیشرفت های مربوط به مراقبت های پزشکی ، بسیاری از ما اکنون زندگی می کنیم تا پیرتر شویم.

این یک خبر عالی است ، اما چالش های خاص خود را به همراه دارد که برخی از آنها مربوط به حرفه دندانپزشکی است. زندگی طولانی تر بدان معنی است که دندانهای بیمار دچار سایش و پارگی و احتمالاً اثرات طولانی مدت بیماری لثه خواهد شد. از بین رفتن دندان در بیماران مسن بیشتر اتفاق می افتد ، و در حالی که پروتز دندان مدت طولانی است که یک روش استاندارد برای جایگزینی دندان ها نیست ، اکنون کاشت دندان به عنوان یک راه حل بهتر برای اکثر افراد شناخته شده است. یک دلیل مهم این است که ، به ویژه برای افراد مسن ، آنها رژیم غذایی بسیار متنوعی را می خورند که می تواند به سلامتی و همچنین بهزیستی عمومی کمک کند . 
فرآیند کاشت ایمپلنت دندان در اصل یک فرآیند سه فازی است که می تواند برای هر فرد متفاوت باشد. به طور معمول کل مراحل 5 تا 8 ماه طول می کشد.برای افرادی که  نیاز به کاشت ایمپلنت  کل دهان دارند ، این فرایند کمی طولانی تر است. برای افرادی که تنها نیاز به جایگزینی یک یا تعداد کمی دندان دارند این فرایند می تواند سریعتر انجام شود.   علاوه بر ایمپلنت دندان ، روشهای دندانپزشکی زیبایی مانند کامپوزیت دندان و لمینت سرامیکی نیز برای اصلاح زیبایی لبخند متداول شده است
عوامل ایمپلنت برای بیماران مسن

از نظر تئوری ، محدودیت نسبتاً کمی برای سن بیمار در هنگام قرار دادن ایمپلنت دندان وجود دارد. برای بسیاری از بیماران مسن ایمپلنت دندان را با موفقیت قرار داده ایم. این بدان معنا نیست که چالشهای احتمالی وجود ندارد ، و هر کسی که سالها پیشرفت کرده و به دنبال ایمپلنت دندان در اسکس است باید برای تصمیم گیری آگاهانه از این امر آگاه باشد. ما همیشه خوشحالیم که در صورت لزوم ، درباره این موضوعات با بیمار یا مراقب آنها صحبت کنیم. خبر خوب این است که در اکثر موارد ، چنین مواردی قابل بررسی است و بیشتر بیماران نتیجه موفقی خواهند داشت.   طول درمان ایمپلنت دندان بین 3 تا 6 ماه است که در افراد مسن این مدت می تواند بیشتر شود..

ریزش استخوان - این یکی از نگرانی های عمده در افراد مسن است. همانطور که می دانید ، اگر وبلاگ های قبلی ما را خوانده اید ، یک قرار دادن ایمپلنت دندان موفقیت آمیز به فیوزینگ ایمپلنت دندان و استخوان است. در جایی که استخوان در فک چگالی یا جرم خود را از دست داده است ، این بدان معنی است که ایمپلنت دندان به اندازه کافی محکم در محل نگهداری نمی شود و می تواند از بین برود 
هنگامی که با متخصص ایمپلنت خود مشورت می کنید ، می توانید در مورد انواع مختلف ایمپلنت اطلاعات کسب کنید و بهترین نوع ایمپلنت دندان مناسب خود را بدانید. دندان ، لثه و فک شما معاینه می شود و بهترین نوع ایمپلنت دندان مناسب شرایط دندان شما تجویز می شود. از آنجا که ایمپلنت ها به استخوان فک وصل می شوند ، لازم است استخوان فک سالمی داشته باشید. اگر در مورد استخوان مشکلی وجود داشته باشد ، ممکن است بازسازی استخوان فک با پیوند استخوان امکان پذیر باشد.

استفاده از اسکن و اشعه ایکس در دندانپزشکان سطح بالا به این معنی است که ما قادریم تصویری دقیق از ساختار استخوان شما بدست آوریم و قادر خواهیم بود تا تعیین کنید که آیا شما کاندیدای مناسبی برای قرار دادن فوری ایمپلنت هستید یا خیر. در مواردی که از بین رفتن استخوان نشان داده شده است ، ما در مورد گزینه پیوند استخوان قبلی که استخوان را تقویت می کند ، صحبت می کنیم و اجازه می دهیم ایمپلنت دندان با موفقیت قرار بگیرد.

بیماری لثه - با توجه به اینکه بعضی از افراد مسن دارای دهان خشک هستند ، بیماری لثه شایع تر است. در مرحله پیشرفته خود (پریودنتیت) ، این می تواند به استخوان حمله کند و همانطور که در بالا مشاهده شد ، ممکن است امنیت ایمپلنت دندان را تهدید کند. مطمئناً قبل از قرار دادن ایمپلنت دندان ، هر بیماری لثه قابل معالجه است و ما نیز باید در مورد مراقبت های بهداشتی دهان و دندان نیز با شما صحبت کنیم.

بهداشت عمومی - در حالی که ما زندگی طولانی تری نسبت به گذشته داریم ، ما نیز اغلب با انواع بیماری ها این کار را می کنیم. در حالی که ایمپلنت دندان برای اکثر بیماران قرار می گیرد ، مهم است که ما از هرگونه بیماری شما کاملاً آگاه باشیم. همچنین مهم است که در مورد تمایل خود برای ایمپلنت دندان با پزشک خود نیز صحبت کنید 
ایمپلنت دندان بهترین سرمایه گذاری مادام العمر شماست و شما سزاوار آن هستید. اما ، لازم نیست خانه خود را رهن کنید یا به صندوق های وام پناه ببرید. شما می توانید  هم در هزینه هایتان صرفه جویی کنید و هم مجبور به پرداخت یکجای هزینه ی ایمپلنت دندان نباشید. ایمپلنت ارزان به معنای از دست دادن کیفیت نیست..

No comments:

Post a Comment