Saturday, December 21, 2019

کاشت دندان چه مدت طول میکشد؟


دریافت ایمپلنت دندان یک فرایند نسبتاً پیچیده است و اغلب بصورت مرحله ای انجام می شود. به همین دلیل ، کاشت ایمپلنت ها می تواند در هر جایی از چند هفته تا چند ماه به درستی انجام شود. اگرچه ممکن است این مدت زمان طولانی به نظر برسد ، فقط به آنچه انجام می شود نگاهی بیندازید ... در اولین بازدید شما 3 روز کافی است ، اما شما باید 2-3 ماه صبر کنید تا بعد از آن در بازدید دوم 3 روز دیگر برای درمان
اولین مراجعه به دندانپزشک شما شامل گرفتن اشعه ایکس ، تصاویر سه بعدی و مدل های دندان و فک شما خواهد بود. همه این موارد از آن جهت حائز اهمیت است که دندانپزشک برای رسیدن به بهترین نتیجه باید دید روشنی از دندان ها ، لثه ها و فک شما داشته باشد.
حال اگر دندان شما هنوز چسبیده است ، ابتدا لازم است قبل از اینکه دندانپزشک بتواند ایمپلنت دندان را شروع کند ، استخراج شود. خوشبختانه ، استخراج و کاشت در همان عمل ممکن است انجام شود. اگر دندان وجود نداشته باشد ، دندانپزشک به راحتی عمل کاشت را انجام می دهد.
در صورتی که استخوان فک شما نرم باشد یا به اندازه کافی ضخیم نباشد ، ایمپلنت دندان فوراً قابل انجام است. ابتدا به پیوند فک نیاز خواهید داشت. استخوان ممکن است از قسمت دیگری از بدن شما گرفته شود یا دندانپزشک ممکن است از یک جایگزین مصنوعی استفاده کند. در صورت نیاز به این مرحله ، قبل از شروع عمل کاشت ، دندانپزشک باید چند ماه منتظر بمانید. در این مدت پیوند شما به رشد استخوان جدید نیاز دارد.

بیشتر بخوانید: لمینت سرامیکی، آیا لمینت دندان درد دارد؟
هنگامی که زمان ایمپلنت دندان است ، دندانپزشک یا سوراخ ای را در فک شما سوراخ می کند. در موارد خاص ، او ابتدا نیاز به بریدن لثه برای بیرون آمدن استخوان دارد. اگر این کار انجام شود ، پس از اتمام مراحل ، به بخیه نیاز دارید.
پس از این ، باید منتظر ماند تا اینکه استخوان فک با ایمپلنت دندانی بهبود یافته و تلف شود. باز هم ، این اتفاق می تواند یا چند هفته یا چند ماه طول بکشد. بعد از اینکه ایمپلنت پایدار تلقی شد ، یک قسمت فرسوده در بالای آن قرار می گیرد. این به عنوان اتصال دهنده تاج عمل خواهد کرد. قدم بعدی اتصال تاج دائمی به اباتمنت است.

No comments:

Post a Comment