Saturday, December 14, 2019

آیا احتمال دارد بدن ایمپلنت های دندانی را رد کند؟


آیا احتمال دارد بدن ایمپلنت های دندانی را رد کند؟
رد این موارد نادر است ، معمولاً فقط در مواردی اتفاق می افتد که فرد حساسیت نادر نسبت به آلیاژ تیتانیوم داشته باشد یا اگر بیمار بعد از عمل از دندان های خود مراقبت نمی کند.
ایمپلنت دندان ممکن است به دلایل مختلفی لازم باشد: دندانهایی که به دلیل آسیب یا بیماری که باعث لثه یا مینای دندان شما شده ، از بین رفته اند. ژنتیک بدی دارید یا در دهان بیماری یا حفره ایجاد کرده اید.
هر دلیلی هم که باشد ، ایمپلنت دندان می تواند سوراخ ها را پر کند تا لبخند زیبایی پیدا کنید و راحت بخورید. به طور طبیعی ، شما ممکن است چند سؤال درباره ایمپلنت دندان داشته باشید. در اینجا چند جواب آورده شده است:
ایمپلنت دندان چیست؟
کاشت دندان یک ساختار آلیاژ تیتانیوم است که جایگزین ریشه دندان می شود. این فلز درون فک ، محکم محکم قرار می گیرد و به شما امکان جویدن ، لبخند زدن و صحبت کردن را می دهد که انگار تمام دندان های شما طبیعی است.
به طور خلاصه ، ایمپلنت دندان ریشه دندان مصنوعی است. برخلاف پروتزها ، شل نمی شوند و برخلاف بریج ها ، به دندانهای دیگر وصل نمی شوند. بسته به وضعیت شما ، ممکن است یک یا چند ایمپلنت دندان داشته باشید.یکی از مزایای ایمپلنت دندان طول عمر بالای آن است که میتواند سال ها مانند دندان طبیعی عمل کند.مزایای کاشت دندان بسیار زیاد و انجام آن ممکن است تا 6 ماه به طول بیانجامد.
آیا کاشت دندان نیاز به مراقبت ویژه دارد؟
به طور معمول ، مسواک زدن منظم و نخ دندان و همچنین معاینه دندان کافی است. در صورت مشاهده مشکلی ، دندانپزشک به شما اطلاع می دهد..
برای حمایت از ایمپلنت دندان باید استخوان و لثه سالم داشته باشید. اگر استخوانهای شما ضعیف باشد ، دندانپزشک شما ممکن است پیوند استخوان داشته باشد.
آیا عمل کاشت دندان دردناک است؟
شما احتمالاً نگران سوراخ كردن و پیچ كردن چیزی در دهان خود هستید و این كاملاً طبیعی است. در واقع نصب ایمپلنت دندان مانند لمینت دندان است ولی کامپوزیت ونیر اینطور نیست و در یک جلسه انجام میشود. اگر لثه شما سالم باشد ، احتمالاً در طول عمل هیچ دردی نخواهید داشت. علاوه بر این ، استخوان اطراف ایمپلنت دارای بسیاری از اعصاب حساس به درد نیست.
بسیاری از بیمارانی که ایمپلنت دندانی دریافت می کنند در واقع می توانند درد را با داروهای ضد بارداری مانند تیلنول کنترل کنند. بسته به وضعیت شما ، ممکن است دندانپزشک شما مسکن را تجویز کند یا شما را بیهوش کند.
انجام ایمپلنت دندان چقدر زمان میبرد؟
ایمپلنت دندان فرآیندی است که طی چندین ماه انجام می شود. شما با مراجعه منظم به دندانپزشک خود شروع خواهید کرد که وضعیت سلامت لثه ها و استخوان ها و همچنین نیاز شما به کاشت را ارزیابی می کند.
یک کاشت ساده در 30 دقیقه قابل نصب است. عملیات پیچیده می تواند چندین ساعت طول بکشد. هر وضعیت متفاوت است و دندانپزشک شما باید قبل از برنامه ریزی عمل شما تخمینی به شما بدهد.
جای زخم سه تا شش ماه طول می کشد تا استخوان فک در اطراف کاشت شکل بگیرد. وقتی دندان شما بعد از عمل بهبود یافت ، دندانپزشک شما روند را کامل می کند.

No comments:

Post a Comment