Tuesday, December 3, 2019

آیا انجام لمینت دردناک است؟


خیر ، بر خلاف روکش های سنتی (که بدون عکس گرفتن بسیار دردناک خواهد بود) ، روکش های لمینت دندان با حداقل آماده سازی نیازی به بیهوشی ندارند زیرا معمولاً هیچ آسیبی در ساختار دندان وجود ندارد.
برای انجام مراحل روکش چند بازدید دندانپزشکی لازم است؟
فقط دو مراجعه کوتاه دندانپزشکی مورد نیاز است. اولین مورد برای مشاوره ، گرفتن عکس "قبل" و برداشت از دندانهای شما است. در دومین بازدید ، روکشهای شما قرار داده می شوند. هر بازدید تقریبا 1 ساعت طول می کشد.
بعد از اولین ملاقات من ، چه مدت باید صبر کنم قبل از اینکه دوباره به ملاقات نهایی خود برگردم تا بتوانم روکشهای خود را روشن کنم؟
معمولاً 4 هفته.
آیا قبل از قرار ملاقات دوم باید دندان هایم را جرمگیری کنم؟
اگر ظرف شش ماه دندان های شما جرمگیری دندان نشده است ، باید جرمگیری حرفه ای داشته باشید. اگر برنامه ریزی در پیش دارید ، ممکن است بتوانید در یک بازدید هم دندان هارا تراش دهید و هم جرمگیری انجام دهید.
آیا می توانم غذاهایی مانند آجیل ،  سیب با روکش  ر بخورم؟
روکش های درست مانند دندان های طبیعی کار می کنند و در برابر سایش روزمره خوردن و جویدن مقاومت می کنند. همیشه باید مراقب باشید تا درست مانند دندانهای طبیعی خود از روکشهای در برابر صدمه محافظت کنید. از عادت های بد مانند جویدن روی قلم یا خوردن غذاهای خیلی سخت مانند پسته یا خرد کردن یخ باید برای حفظ سلامتی دندانهای طبیعی خود و همچنین ماندگاری ونیر خودداری شود.
آیا انجام روکش برای شکاف بین دندان ها مناسب است؟
بله ، "شکاف" به عنوان دیاستما نامیده می شود ، و می تواند با موفقیت و به طور دائم با روکش های بسته شود ، تا زمانی که شکاف خیلی گسترده نباشد.روکش های به طور قطع می توانند شکل ، اندازه و تراز دندان های شما را تغییر دهند و آنها را محکم تر و متقارن تر جلوه دهند. از آنجا که هر مورد روکش بی نظیر است ، دندانپزشک شما لبخند شما را ارزیابی می کند و گزینه های درمانی خاص برای نیازهای فردی شما را در اختیار شما قرار می دهد.

No comments:

Post a Comment