Tuesday, December 17, 2019

روکش دندان با وجود بیماری لثه


اگر دندانهای کاملاً ترک خورده یا تغییر رنگ نداشته باشید ، ونیرها مسیر خوبی برای طی کردن هستند. با این وجود ، آیا نگران این هستید که اگر بیماری لثه وجود داشته باشد ، ممکن است گزینه های خوبی نباشد؟ خبر جالب این است که به محض درمان بیماری لثه ، شما برای دندانپزشک ترمیمی از جمله روکش لمینت ، کامپوزیت و نیز روشهای دیگر دندانپزشکی مانند ایمپلنت دندان واجد شرایط خواهید بود.
برای اینکه کاندیدای دندانپزشکی زیبایی باشید ، باید پایه و اساس خوبی برای دندانپزشک داشته باشید تا بتواند با آن همکاری کند. بیماری لثه باعث می شود لثه ها شما را به حالت خلط ، وخیم تر کند و هنگامی که شدید باشد ، می توانید حتی دندان های شل کنید. اگر بیماری لثه شما شدید شود ، شما مستعد ابتلا به سایر موارد سلامتی ، از جمله بیماری های قلبی عروقی ، دیابت و حتی سکته مغزی هستید. برای اینکه مطمئن شوید روکش ها انتخاب مناسبی برای شما هستند ، برای برگرداندن تأثیرات بیماری لثه ، باید در یک برنامه موثر پیش بروید.
بیشتر بخوانید: مزایای ایمپلنت دندان، 
گزینه های درمانی برای معکوس بیماری لثه عبارتند از:
·         پیوند استخوان
·         جراحی لثه
·         مقیاس و صفحه ریشه
هنگامی که بیماری لثه خود را تحت کنترل داشته باشید و همه چیز از سلامت برخوردار باشد ، به احتمال زیاد کاندیدای خوبی برای روکش ها خواهید بود. هنگامی که از سلامت دهان و دندان خود مراقبت کرد ، اجازه دهید نگاهی به ظاهر دندان های خود بیندازیم.
اگر دندانهای شما از موارد زیر است:
·         اشکال
·         شکاف داشته باشید
·         ترک
·         پوسیدگی دندان
·         ناهموار
·         کج
·         رنگ آمیزی
·         خرد شده
سپس ونیرهای لمینت سرامیکی گزینه خوبی برای شما هستند. وقتی از لمینت دندان استفاده می کنید ، حتماً مراقب زیبایی دهان و دندان باشید. فقط به دلیل اینکه دندان های شما عالی به نظر می رسند ، به این معنی نیست که لازم نیست ا/ز آنها مراقبت کنید. شما هنوز هم مستعد ابتلا به بیماری لثه هستید ، حتی اگر روکش داشته باشید. پاسخ به اینکه آیا لمینت دندان درد دارد؟ منفی می باشد. لمینت دندان با بی حسی موضعی انجام می شود و بیمار درد و ناراحتی حس نخواهد کرد.
اگر علاقه ای به اصلاح ظاهر دندان های خود و به دست آوردن لبخند اطمینان دارید ، امروز قرار ملاقات را تعیین کنید!

No comments:

Post a Comment