Monday, January 20, 2020

آیا لمینت سرامیکی برای شما مناسب است

روکشهای لمینت سرامیکی یکی از تکنیک های نوآورانه است که دندانپزشکی برای ترمیم دندان ها برای بهبود رنگ و شکل آنها ایجاد کرده است به گونه ای که به نظر می رسد به خوبی و یا بهتر از اصل است. ونیر کامپوزیت یکی دیگر از روشهای دندانپزشکی زیبایی است که کارایی آن نزدیک به لمینت سرامیکی می باشد.
پرسلن یک ماده سرامیکی است که در فر با حرارت بالا پخته می شود تا زمانی که مانند شیشه شود. لمینت دندان توانایی جایگزینی برای دندان از دست رفته را ندارد و برخلاف تصور برخی لمینت یک گزینه برای کاشت دندان نیست.  لمینت های دندانپزشکی مخصوصاً برای تقلید کامل رنگ ، بازتابی و شفافیت مینای دندان طبیعی ساخته شده اند. روکش پوششی یا پوسته است ، یک جبهه کاذب. لمینت سرامیکی را می توان به روکش هایی كه برای بازگرداندن سطوح مینای دندان استفاده می شود ، تبدیل كرد.
لمینت سرامیکی سازه ای است که با متحد کردن دو یا چند لایه از مواد با هم ایجاد می شود. روکشهای لمینت دندانپزشکی به ترکیبی از مواد اتصال دهنده مینای دندان و روکش پرسلن اشاره دارد.
چه زمانی از لمینت سرامیکی استفاده می شود؟
روکش لمینت سرامیکی برای تقویت رنگ دندانهای لکه دار ، تیره ، پوسیده و ترمیم شده به شدت استفاده می شود. آنها همچنین برای تصحیح فاصله بین دندان ها استفاده می شوند. دندانهای کمی چرخانده را صاف کنید. رفع مشکلات در شکل دندان و برخی از مشکلات گزش. آنها می توانند راه حل های خوبی برای دندان های شکسته یا دندان هایی باشند که با استفاده از سنگ زنی معمولی پوشیده شده اند.
طول عمر لمینت سرامیکی
لمینت دندان 20 سال یا بیشتر طول می کشد. آنها بسیار قوی هستند اما مانند شیشه ، در صورت اعمال فشار شدید بر روی آنها ، می توانند شکسته شوند. شما باید از فعالیتهایی مانند باز کردن بطری ، ترک خوردن آجیل یا گاز گرفتن سیب های آب نبات با روکش خودداری کنید.
مراقبت از لمینت دندان
پس از قرار دادن روکش ها ، باید مسواک زدن و نخ پاشی روزانه را ادامه دهید. در مقایسه با دندانهای طبیعی شما میزان پوسیدگی بالاتری وجود ندارد. با این وجود هرچه کارهای دندانپزشکی بیشتری در دهان خود داشته باشید باید هوشیار تر باشید. البته کمبود مصرف قند شما به محافظت از تمام دندان های شما در برابر پوسیدگی کمک می کند.


No comments:

Post a Comment