Sunday, February 16, 2020

مزایای لمینت سرامیکی نسبت به کامپوزیت دندان




دندان های مقاوم به سفید کردن
رنگ دانه های ناشی از تتراسایکلین
اختلالات شکل دندان ها
آنومالی های آناتومیکی
بستن فاصله ی بین دندان ها ( دیاستما )
بستن مثلث های بین دندانی
تغییر شکل دندان ها
بازسازی دندان ها
شکستگی تاج دندان ها
تخریب بافت دندان در اثر سایش و یا ارژون

کامپوزیت دندان بهتر است یا لمینت سرامیکی؟
کامپوزیت ونیر و لمینت پرسلن رایج ترین مواد در فرآیند ساخت روکش های دندان هستند. یک دندانپزشک زیبایی با تجربه و ماهر، با هر دو ماده می تواند لبخند شما را به زیبایی تغییر دهد. اما از کجا بدانیم کدام نوع برای شما مناسب است؟
اگر دندانهای شما بشدت لکه دار شده ، آسیب دیده ، به صورت نادرست تنظیم شده یا شکاف های بزرگتری دارند ، ممکن است دندانپزشک شما لمینت سرامیکی را توصیه کند.
روکش های کامپوزیت دندان برای نقص های خفیف تا متوسط ​​مناسب تر هستند . در مواقع از دست دادن دندان، ایمپلنت دندان بهترین روش برای کاشت دندان است.


لمینت سرامیکی نسبت به رزین کامپوزیتی از مزایای زیر برخوردار است :

لمینت سرامیکی استحکام بالاتری دارد: اگر چه لمینیت سرامیکی بسیار باریک است، اما پس از چسباندن روی دندان سالم بسیار محکم می‌شود. لمینت سرامیکی سال‌ها معمولاً 10 تا 15 سال روی دندان باقی می‌ماند .
لمینت سرامیکی ظاهری طبیعی و شبیه به دندان واقعی دارد: نیمه ‌شفاف بودن سرامیک ظاهری شبیه به دندان طبیعی ایجاد می‌کند و نور را مانند مینای دندان انعکاس می‌دهد و حس عمق ایجاد می‌کند .
همه ی افراد مشتاق داشتن یک لبخند زیبا هستند. لبخند روی صورت می تواند تاثیر زیادی در انسان های محیط اطراف ما داشته باشد.اما گاهی بعضی از افراد به خاطر داشتن دندان های بد شکل، بد رنگ، فاصله دار و…
اعتماد به نفس کاملی برای لبخند زدن ندارند و بیشتر اوقات به خصوص زمانی که در جمع هستند از لبخند زدن طفره می روند.
خوشبختانه ما در زمانه ای زندگی می کنیم که به راحتی و با انجام چند جراحی زیبایی میتوانیم همه ی ایرادهای جسمی خود را از بین ببریم و زیبا و زیبا تر شویم .
لمینت دندان معجزه ای است برای کسانی که از لبخندی زیبا به خاطر بد شکلی و بد رنگی دندان ها محروم هستند .

No comments:

Post a Comment