Wednesday, February 19, 2020

قیمت کامپوزیت دندان

قیمت ونیر کامپوزیت دندان
هزینه کامپوزیت بیشتر به برند مورد استفاده و کیفیت آن، میزان آسیب دیدگی دندان و همچنین به مهارت پزشک معالج و خدمات ارائه شده به بیمار بستگی دارد. از این جهت است که بیماران با مراجعه به دندانپزشک برای دریافت خدمات درمانی یکسان با اعلام تعرفه­ های متفاوتی مواجه می شوند.
 با توجه به وارداتی بودن برخی برندها، قیمت کامپوزیت تحت تاثیر نوسانات ارزی می­تواند متغیر باشدهمچنین در تعیین تعرفه باید خدمات جانبی انجام یافته از طرف دندانپزشک را نیز مدنظر قرار داد . برای دیگر درمان های دندانپزشکی مانند ایمپلنت دندان و لمینت دندان نیز این شرایط در نظر گرفته می شود. لمینت سرامیکی از نظر کاربرد مشابه کامپوزیت می باشد. ایمپلنت یک گزینه برای کاشت دندان است.
یکی از موارد رایج بعد از درمان ایجاد حساسیت و احساس درد در دندان ترمیم شده می­ باشد. اگر مواد پر کننده حساسیت زا باشند ، بعد از درمان موجب احساس درد خواهند شد. در برخی موارد بافت زنده نمی­ تواند درد را التیام بخشد در این حالت معمولا عصب عفونی شده و نهایتا از بین می­رود.
 برای درمان معمولا از درمان ریشه استفاده می­ شود چرا که در صورت عدم اقدام به درمان ریشه، عفونت به دور ریشه سرایت کرده و نهایتا باعث نابودی استخوان اطراف دندان می­گردد
دندان های زیبا در داشتن چهره زیبا بسیار موثر استف کامپوزیت دندان جز روش های درمانی بدون عوارض است که افراد به جهت زیباتر شدن و حتی داشتن رنگ یک دست دندان ها از آن استفاده می کنند .
قبل از انجام کامپوزیت دندان هایی جلو، دندانپزشک به بررسی دقیق و معاینه دندان و لثه می پردازد و در صورت عدم وجود هرگونه مشکل، نسبت به انجام کامپوزیت بر روی دندان ها اقدام می نماید 
.
 
در صورتی که دندان یا لثه نیاز به درمان داشت؛ بعد از درمان، دندانپزشک می تواند کار زیبایی دندان با کامپوزیت را انجام دهد
پولیش کامپوزیت دندان
بعد از اینکه کامپوزیت ونیر به کمک امواج نوری سفت و محکم شد، دندانپزشک با پولیش کامپوزیت دندان نسبت به ایجاد فرم مطلوب و کارآمد اقدام کرده تا ضمن داشتن ظاهری زیبا و عملکرد مناسب ، از هرگونه خراش و زخم توسط کامپوزیت در داخل حفره دهان جلوگیری کند
درد بعد از کامپوزیت دندان
بعد از انجام کامپوزیت به دلیل حساس شدن دندان ها ممکن است فرد به مدت چند روز حتی چند هفته، انواعی از درد را با درجات مختلف بسته به مقدار، نوع و محل ترمیم احساس کند.
ممکن است فرد درد کلی دندان داشته باشد یا اینکه به صورت منتشر در نیم فک مربوطه درد را احساس کند ، یا درد به دلیل حساس شدن دندانها به سرما و گرما ایجاد شود و یا اینکه درد حین جویدن بروز کند ؛ هریک از این دردها بنا به دلایلی بروز می کند.



No comments:

Post a Comment